MIJN disclaimer

Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Echter, wij zijn niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van de hierin aangeboden informatie.

Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Alle informatie op deze website is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.

Alle afbeeldingen op deze website zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Covid-19 Update 😷Belangrijke informatie omtrent het COVID-19 virus

Als medisch contact beroep zijn wij als fysiotherapeut/manueeltherapeut uitgesloten van de lockdown. U kunt met uw pijnklachten gewoon bij uw fysiotherapeut/manueeltherapeut terecht voor behandeling.

Om uw en onze veiligheid zo goed mogelijk te kunnen waarborgen vragen wij u de volgende regels in acht te nemen.

• Kom indien mogelijk alleen.
  • Blijf thuis indien u coronagerelateerde klachten heeft
  • Draag binnen in de praktijk te allen tijde een mondkapje.
  • Houd voldoende afstand van andere personen in de wachtkamer en de oefenzaal.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Indien u gebruik maakt van de oefenzaal vragen wij u vriendelijk om de gebruikte oefenmaterialen en/of apparaten te desinfecteren.
  • Onze oefenzaal is slechts voor een beperkt aantal personen tegelijk toegankelijk.
  • Indien u door een medische conditie (bijv. COPD) geen mondkapje kunt dragen verzoeken wij u vriendelijk dit vooraf aan ons kenbaar te maken.

Indien u vragen heeft over ons COVID-19 beleid kunt u met ons contact opnemen via 045-5721323 of u vult uw vraag in via ons contactformulier.