MIJN

Visie

De Visie van MIJN fysio is dat iedereen optimaal en zo pijnvrij als mogelijk moet kunnen bewegen. Om dit te bereiken bieden onze fysiotherapeuten kwalitatief hoogwaardige zorg aan en zetten zij zich maximaal in voor een optimaal resultaat. Wij streven naar een totaalaanbod van de best mogelijke zorg volgens de laatste wetenschappelijke inzichten. U wilt immers snel van uw klachten af.

Bij MIJN Fysio vinden wij het belangrijk om met U samen te werken aan goede kwaliteit van bewegen. Een team dat bestaat uit de patiënt en de therapeut. Wij geloven erin dat wij samen meer kunnen bereiken. Samen zijn wij in staat sneller de gestelde doelen te behalen, samen zorgen wij ervoor dat uw klachten zo snel mogelijk verdwijnen en samen zorgen wij ervoor dat u klachtenvrij blijft.

Samenwerken vereist maximale inzet. Van onze therapeuten, maar ook van u als patiënt. De basis is een open en eerlijke communicatie. Elkaar uitdagen om beter te worden en om iedere dag een beetje beter te te bewegen.

Wanneer u zich bij een van onze therapeuten meldt met klachten aan het bewegingsapparaat beginnen wij altijd met een uitgebreide intake van een uur. Hierin brengen wij uw klachten in beeld, leggen wij u uit waar uw klachten vandaan komen, beantwoorden wij uw vragen en stellen wij samen een behandelplan op.

Voorafgaand aan iedere behandeling evalueren wij, samen met u, hoe het met uw klachten gaat. Waar nodig stellen wij samen het behandelplan, of de te behalen doelen bij. Net zo lang totdat u optimaal kunt bewegen en u tevreden bent.

MIJN fysio maakt naast de reguliere behandelingen in de praktijk gebruik van de MIJN Zorg app. In deze app kunt u zelf uw afspraken maken en beheren. U ontvangt een bevestiging en een reminder van de door u geplande afspraken. Tevens vindt u in de app instructie video’s voor oefeningen die u kunt doen om beter te bewegen en klachtenvrij te blijven. Hiervan kunt u zelfs pushmeldingen ontvangen zodat u nooit meer een afspraak of oefeningen vergeet.

Covid-19 Update 😷Belangrijke informatie omtrent het COVID-19 virus

Als medisch contact beroep zijn wij als fysiotherapeut/manueeltherapeut uitgesloten van de lockdown. U kunt met uw pijnklachten gewoon bij uw fysiotherapeut/manueeltherapeut terecht voor behandeling.

Om uw en onze veiligheid zo goed mogelijk te kunnen waarborgen vragen wij u de volgende regels in acht te nemen.

• Kom indien mogelijk alleen.
  • Blijf thuis indien u coronagerelateerde klachten heeft
  • Draag binnen in de praktijk te allen tijde een mondkapje.
  • Houd voldoende afstand van andere personen in de wachtkamer en de oefenzaal.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Indien u gebruik maakt van de oefenzaal vragen wij u vriendelijk om de gebruikte oefenmaterialen en/of apparaten te desinfecteren.
  • Onze oefenzaal is slechts voor een beperkt aantal personen tegelijk toegankelijk.
  • Indien u door een medische conditie (bijv. COPD) geen mondkapje kunt dragen verzoeken wij u vriendelijk dit vooraf aan ons kenbaar te maken.

Indien u vragen heeft over ons COVID-19 beleid kunt u met ons contact opnemen via 045-5721323 of u vult uw vraag in via ons contactformulier.